داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

عادل فردوسی پور با پرسپولیس برمی‌گردد؟ | فینال لیگ قهرمانان آسیا با صدای عادل!

  • کد خبر: ۵۱۸۷۵
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۵
  • ۱
عادل فردوسی پور با پرسپولیس برمی‌گردد؟ | فینال لیگ قهرمانان آسیا با صدای عادل!
شنیده می‌شود قرار است گزارش فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به عادل فردوسی پور سپرده شود.

به گزارش شهرآرانیوز،  فروغی بعد از اینکه برای چندمین بار جلو تصمیم نهاد‌های موثر درباره‌ی بازگشت عادل فردوسی پور ایستاده بود وقتی می‌بیند تصمیم گیری در این باره در حال نهایی شدن است و گزارش فینال جام باشگاه‌های آسیا قرار است با صدای فردوسی پور روی آنتن برود این بخش از ویدئوی خود را که در دیدار ویدئو کنفرانسی با بسیج دانشجویی دانشگاه علامه ضبط شده بود رسانه‌ای می‌کند تا در واکنشی قابل پیش‌بینی، رسانه‌های موافق عادل با هجمه به او فضا را ملتهب کنند و در نهایت این تصمیم گیری عملیاتی نشود.

پیش از این هم دو نهاد امنیتی در نامه‌ای به مسئولان رده بالای صداوسیما بر لزوم بازگشت عادل فردوسی پور در خارج از قالب برنامه‌ی نود تاکید کرده بودند، اما فروغی به اجرای این تصمیم تن نداده بود.

همچنین عادل فردوسی پور چند ماه بعد از کنار گذاشته شدن برنامه‌ی نود از کنداکتور شبکه سه سیما از طرق مختلف پیغام داده بود که حاضر است فقط فوتبال‌های خارجی را گزارش کند تا فشار از روی رسانه‌ی ملی برداشته شود و حتی برای آن تضمین می‌دهد که حین گزارش هیچ چیز دیگری جز موارد تخصصی فوتبال نگوید، اما مدیر شبکه سه با این درخواست موافقت نکرد.

نهاد‌های تصمیم گیر برغم این حرکت فروغی و وضعیت پیش آمده در فضای رسانه‌ای امیدوارند تصمیم خود را برای گزارش ۲۹ آذر عملیاتی کنند، اما این احتمال هم وجود دارد که شرایط به گونه‌ای پیش رود که بازگشت عادل حداقل در عرصه‌ی گزارشگری مدتی به تعویق بیافتد.

دراین مدتی که از حذف برنامه نود می‌گذرد شبکه‌های مختلف خارج کشور به عادل فردوسی پور پیشنهاد کار داده‌اند، اما او نپذیرفته است و همچنان که در گفتگو با سروش صحت در یک برنامه‌ی اینترنتی تاکید کرد به گفته‌ی او حضور و کار در کشور برای فردوسی پور اولویت اول و آخر است.

راهبرد مدیر شبکه سه که در جلسات خصوصی هم بر آن تاکید می‌ورزد آن است که باید همه‌ی راه‌های عادل فردوسی پور را به گونه‌ای بست که او در نهایت به یکی از «شبکه‌های معاند» برود و حرف «جناح انقلابی» (به گفته‌ی فروغی) درباره‌ی خائن و نفوذی بودن او اثبات شود.

این تاکید از موضع جریان انقلابی در حالی است که تاکید شخص رهبری همواره بر جذب حداکثری و دفع حداقلی بوده است و بخش‌هایی از بدنه‌ی این جریان در این مدت پرسیده‌اند که رفتار مدیر شبکه سه، حرکت در چه مسیری است.

منبع: انصاف نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حمید صدریان
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
4
بسمه تعالی
با سلام همانطور که اقاجواد یاداور بازی استرالیا
و ایران و اسپانیا هستند بازگشت فردوسی پور عزیز هم می تواند تاریخ ساز باشد عادل خان خوش امدید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->